Cases en bon estat en venda a Comunidad de Madrid

Troba 4 ofertes de xalets, viles, finques rustiques, cases rurals, o altre tipus d'habitatge en bon estat de conservació de particulars, agències i bancs.
Cancel·lar la zona dibuixada al mapa
Ordenar:
820 000 €
(1 911 €/m² )
Professional
Xalet adossat, 6 habs., 429 m²
Villanueva de la Cañada, Comunidad de Madrid
Venda Urbà 429  m² , Villanueva de la Cañada
Piscina privadaArmaris encastatsLlar de focRebostGaratgeTerrassaJardí+5
Xalet adossat de 4 plantes (429 m2) amb piscina privada, garatge 2–3 cotxes, jardí, geotèrmia i climatització. Centre urbà, a prop de serveis.
875 000 €
(2 155 €/m² )
Professional
Xalet independent, 5 habs., 406 m²
Madrid, Villanueva de la Cañada
Venda Urbà 504  m² , Villanueva de la Cañada
Piscina privadaLlar de focRebostSoterraniGaratgeCalefaccióTerrassa+5
925 000 €
(2 372 €/m² )
Professional
Xalet adossat, 7 habs., 390 m²
Villanueva de la Cañada, Comunidad de Madrid
Venda Urbà 390  m² , Villanueva de la Cañada
Piscina privadaArmaris encastatsNeveraRebostSoterraniGaratgeCalefacció+7
Habitatge 2010 en 4 plantes: 6 dorm., 4 banys i 1 lavabo; garatge per 2 cotxes, jardí i terrasses; aire i calefacció.
Necessites finançament per a aquest habitatge?
Rep una estimació a l'instant
Calcula el finançament
1 890 000 €
(2 124 €/m² )
Professional
Xalet independent, 6 habs., 890 m²
Madrid, Villanueva de la Cañada, Villafranca del Castillo
Venda Urbà 3 252  m² , Villanueva de la Cañada
Piscina privadaLlar de focSaunaJacuzziRebostGaratgeCalefacció+5
Mapa Satèl·lit
Dibuixar la teva zona Cancel·lar
Dibuja el área donde quieres buscar

Dades sobre cases en bon estat de conservació a Villanueva de la Cañada(Localitat)

El preu de les cases que no necessiten reforma segons els anunciants comença des de euros/m2, ja que les cases més barates solen ser més d'estil rural com a finques rústiques, cases de camp o cases de poble i estar a les zones amb menys població.

No obstant, el preu mitjà d'habitatge en bon estat és de euros/m2, gràcies al fet que les cases estan majoritàriament més properes a les poblacions urbanes i zones residencials. Aquí trobarem més xalets independents, adossats o cases rurals de millors materials.

El preu de cases en bon estat més alt pot arribar a euros/m2. Aquests serien cases de luxe en la seva totalitat com a xalets i viles amb terrenys propis, jardins o amb una excel·lent ubicació davant de la platja o amb vistes al mar.

terrenos.es facebook terrenos.es facebook